fredag 12. oktober 2007

Pakke, pakke stress!

Ja vel! Da har jeg og blitt så teknisk at jeg har fått oppretta meg en blogg. Det er jo hovedsaklig fordi jeg neste fredag(19/10) setter meg på flyet til Kenya, hvor jeg skal være i fem mnd. Jeg reiser med NLM*, og et opplegg som heter Teft (tent for å tjene).
Jeg kommer til å prøve å holde dere der hjemme litt oppdatert ved hjelp av denne bloggen, så får dere se litt av det vi holder på med.

For øyeblikket har jeg en liten pause fra pakking og stress. Mamma og pappa er i Spania, så klesvasken må jeg også stå for selv. For meg som aldri har reist så himla langt før, så er det en liten utfordring å vite akkurat hva jeg skal ha med meg, men satser på det ordner seg uansett =)
Jeg har begynt å kjenne kriblinga litt i magen og nå, og merker at nå nærmer det seg virkelig avreise. Ikke bare er det litt spesielt å fly for første gang(ja, det er sant), men det å være borte fra familie å venner nærmere et halvt år er ganske rart.

Masse tanker sviver rundt i hodet mitt, for det meste positive ting. Jeg er ufattelig spent på hvordan det blir å få gjøre noe som jeg har drømt om i flere år, men er også spent på de sterke inntrykkene jeg kommer til å møte.

SÅ! Gleder meg til å se dere igjen folkens, men i mellomtida får vi ha et internettforhold. I tillegg er jeg alltid takknemlig for forbønn fra de som kunne tenke seg det! =)

Hakuna Matata!!


* Norsk Luthersk Misjonssamband ( for dere som ikke vet det ) Se : www.nlm.no/teft

Ingen kommentarer: